OM DE SOM BLOGGAR


Jag som bloggar här heter Alexandra och är just nu den ända bloggaren här. Allt började med att jag älskar Grinchen, och Taylor är ju med där så jag har sätt henne ända sedan jag var liten! Sen så kom såklart Gossip Girl och jag är en tonårstjej som älskar serier, när jag sedan fick reda på att hon hade ett band, The Pretty Reckless så började jag lyssna på deras musik. The Pretty Reckless är nu mitt favoritband!

Men mer om mig, jag bor i Stockholm, Värmdö. Jag är 15 år (-96) och fyller år ganska tidigt på året. Jag har många intressen, det största är nog att läsa men musik och fota älskar jag också!
Jag bloggar även på min egna blogg och på Twilighter Always, en twilight blogg för det ultimata fanet!

Ja det gillar jag även, Twilight,Jake Gyllenhaal (dregeeeel) och allt annat som handlar om vampyrer! Så ni kan även fråga mig om något sådant ifall ni undrar! :)

Kommentarer

Dela dina åsikter här:

Namn:
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
Hej nu har du kommit till Sveriges största fanblogg om Taylor Momsen. Taylor är en 17 år gammal skådespelare/artist. Hon är nog mest känd för sin medverkan i Gossip Girl där hon spelar söta lila Jenny Humphrey. Hon har också sitt egna band, The pretty reckless. Lägg gärna till bloggen på bloglovin och håll dig uppdaterad 24/7 om vad som händer i Taylors liv, samt se fantastiska bilder och massvis med annat. /Alexandra